Развитие на условия за по-лесен достъп до работа на лица от социално уязвимите групи, в т.ч. притежаващи удостоверение от ТЕЛК, чрез разкриване на шест нови работни места в социалното предприятие на Сдружение “Натуралистично”, подпомагане на тяхната социална и професионална интеграция и провеждане на кампания по социален маркетинг с цел популяризиране на социалната икономика

Проекта включва наемане на шест лица, представители на уязвимата група лица от социално уязвимите групи, в т.ч. притежаващи удостоверение от ТЕЛК за период от 10 месеца за всеки един от тях в социалното предприятие, които да участват в предоставянето на ексклузивни развлекателни услуги с плавателни средства, включващи смесен екипаж от зрящи и незрящи хора. Целта на проекта е да осигури възможности за наемане на 6 служителя в новосъздаденото социално предприятие на Сдружение “Натуралистично”, като по този начин се създадат предпоставки за посрещане на нуждите и проблемите на целевата група. Освен назначаването на служители, проекта има за цел да оборудва новите работни места със специализирано за дейността оборудване и инвентар, както и да предостави възможности за развитие на пазара и провеждане на кампании по социален маркетинг с цел популяризиране на услугите на социалното предприятие и социалната икономика като цяло. Не на последно място е поставена и целта по социалното и професионално интегриране на включените в заетост лица от целевата група лица от социално уязвимите групи, в т.ч. притежаващи удостоверение от ТЕЛК. В резултат от изпълнението на настоящото проектно предложение ще бъдат назначени 6 служителя на следните длъжности съгласно класификацията на професиите и длъжностите, НКПД - 2011: 8350-2006 - Моряк - 6 работни места В рамките на проекта ще се реализират следните дейности и мерки: 1. Подбор и назначаване на шест служителя от целевата група 2. Закупуване на специализирано оборудване, свързано със създаваните нови работни места 3. Наемане на двама члена на екипа на социалното предприятие за изпълнение на дейностите по социална и професионална интеграция на лицата от целевата група. 4. Провеждане на кампания по социален маркетинг с цел популяризиране на ползите от социалната икономика 5. Дейности и мерки по организация, управление, информиране и публичност на дейностите по проекта

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 01 Дек, 2018
Дата на приключване 31 Дек, 2019
Дата на договора 08 Ноев, 2018
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 94,269.84
БФП 94,269.84
Собствено финансиране 0.00
Общо реално изплатени суми 94,250.91
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение