Инвентаризация на информационно-комуникационната инфраструктура за нуждите на електронното управление

Общата цел на проекта е извършване на инвентаризация и анализ на ИКИ ресурсите на централните, областните и общинските администрации, с изключение на администрациите от сектор „Правосъдие“, които са обхванати по проект на Министерство на правосъдието, за структуриране на информация и данни в подкрепа на изпълнението на Стратегията за развитие на електронното управление в Република България 2014-2020 г. (Стратегията), оптимизиране на разходите и изграждане на средата за електронно управление. В рамките на проекта ще бъде постигнато осигуряване на данни за бъдещи стратегически интервенции чрез внедряване на разработената по проект на Министерство на правосъдието (МП) информационна система и изграждане на Регистър на информационните ресурси (РИР) на администрацията за нуждите на електронното управление. Ще бъде подкрепено бъдещото изграждане и налагане на модел за следене и оптимизация на разходите за изграждане и поддържане на интегрирана среда за развитие и функциониране на системата на електронното управление. Също така ще бъде подпомогнат процесът по изграждане на средата за електронно управление чрез анализиране на възможностите за прехвърляне към облачна организация на ИКТ ресурсите на администрацията на базата на държавен Хибриден частен облак, който ще бъде надграден по друг от проектите в Пътната карта за изпълнение на Стратегията.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 19 Ян, 2016
Дата на приключване 30 Юни, 2020
Дата на договора 19 Ян, 2016
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 2,425,140.00
БФП 2,425,140.00
Собствено финансиране 0.00
Общо реално изплатени суми 1,524,807.05
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение