Проектът е насочен към осигуряване на междурегистрова свързаност и служебен обмен на информация и намаляване на административната тежест за гражданите и бизнеса. За целта ще бъде извършено надграждане на поддържаните от ИА АА регистри, в т.ч. чрез реализиране на интерфейси за автоматично служебно извличане на данни от други вътрешни и външни системи/ регистри, реинженеринг на работните процеси, реализация на електронни административни услуги, в т.ч. вътрешно административни, и създаване на нов модел на контролната дейност, основан на оценка на риска. Ще бъде доставено специализирано оборудване за 80 автомобила на агенцията във връзка с осъществяваната контролна дейност. Ще бъдат създадени ръководства за работа с надградените регистри и софтуер, които ще бъдат качени на интранет страницата на агенцията и ще бъдат обучени служителите, ангажирани с работа по регистрите и инспекторите, осъществяващи контрол.
Обща информация
Статус | Приключен (към датата на приключване) |
---|---|
Дата на стартиране | 01 Май, 2017 |
Дата на приключване | 30 Апр, 2021 |
Дата на договора | 17 Май, 2017 |
Програма
Бенефициент
Финансова информация
Обща стойност | 990,553.00 |
---|---|
БФП | 990,553.00 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 535,000.43 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение