По-високо качество на административното обслужване чрез въвеждане на по-високи стандарти и подобряване на системата за обратна връзка от потребителите

Проектът е насочен към повишаване на качеството на административното обслужване във връзка с разширяване прилагането на комплексно административно обслужване. Проектът се състои от четири дейности. Първата и втората дейност предвиждат въвеждане на по-високи общи и собствени стандарти за качество на административното обслужване чрез разработване на нови общи (задължителни) стандарти за административно обслужване и тяхното нормативно регламентиране, изготвяне на примерни собствени стандарти за административно обслужване, актуализиране на Ръководството за разработване на Харта на клиента, изготвяне на 5 пилотни харти на клиента и актуализиране на съдържанието на отчетните форми за административно обслужване в ИИСДА. Третата и четвъртата дейност акцентират върху системата за обратна връзка от потребителите на административни услуги. Ще се изготви анализ на механизмите за обратна връзка от потребителите и предложения за нормативни промени и ще се актуализира Методологията за проучване и измерване удовлетвореността на потребителите. Ще се проведат 4 пилотни обучения за прилагане на механизмите за обратна връзка и за провеждане на проучване и измерване на удовлетвореността на потребителите. Ще се проведе проучване по метода "Таен клиент".

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 01 Юни, 2018
Дата на приключване 30 Апр, 2021
Дата на договора 21 Май, 2018
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 899,999.47
БФП 899,999.47
Собствено финансиране 0.00
Общо реално изплатени суми 804,767.48
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение