Проектът е насочен към повишаване на качеството на административното обслужване във връзка с разширяване прилагането на комплексно административно обслужване. Проектът се състои от четири дейности. Първата и втората дейност предвиждат въвеждане на по-високи общи и собствени стандарти за качество на административното обслужване чрез разработване на нови общи (задължителни) стандарти за административно обслужване и тяхното нормативно регламентиране, изготвяне на примерни собствени стандарти за административно обслужване, актуализиране на Ръководството за разработване на Харта на клиента, изготвяне на 5 пилотни харти на клиента и актуализиране на съдържанието на отчетните форми за административно обслужване в ИИСДА. Третата и четвъртата дейност акцентират върху системата за обратна връзка от потребителите на административни услуги. Ще се изготви анализ на механизмите за обратна връзка от потребителите и предложения за нормативни промени и ще се актуализира Методологията за проучване и измерване удовлетвореността на потребителите. Ще се проведат 4 пилотни обучения за прилагане на механизмите за обратна връзка и за провеждане на проучване и измерване на удовлетвореността на потребителите. Ще се проведе проучване по метода "Таен клиент".
Обща информация
Статус | Приключен (към датата на приключване) |
---|---|
Дата на стартиране | 01 Юни, 2018 |
Дата на приключване | 30 Апр, 2021 |
Дата на договора | 21 Май, 2018 |
Програма
Финансова информация
Обща стойност | 899,999.47 |
---|---|
БФП | 899,999.47 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 804,767.48 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение