Институтът по публична администрация (ИПА) е създаден по силата на Закона за държавния служител и е водеща институция за професионално и служебно обучение на служителите в държавната администрация. В качеството си на обучителен център ИПА реализира заложени цели в основни стратегически документи, свързани с развитието на държавната администрация, електронното управление, включително и Оперативна програма „Добро управление“. В изпълнение на тези си ангажименти Институтът следва своевременно да актуализира предлаганите обучения с оглед развитието на технологиите и най-новите тенденции в конкретната област. Поради тази причина в рамките на настоящия проект ще бъдат изпълнени следните дейности, имащи ключово значение за цялостното модернизиране и електронизиране на процесите в ИПА: - Дигитализация на учебната дейност на ИПА; - Обучение за служителите в държавната администрация, включително за развитие на дигиталната компетентост и по-широко прилагане на дигитални форми на учене; - Повишаване на капацитета на ИПА за извършване на изследователската дейност и на информационния и документационен център. В резултат на изпълнените дейности се предвижда постигането на следните основни резултати: - Електронизиране на процесите в ИПА; - Повишени знания, уменията и капацитета на 41 730 служители в администрацията; - Утвърждаване на ИПА като водеща обучителна и изследователска институция в държавната администрация.
Обща информация
Статус | В изпълнение (от дата на стартиране) |
---|---|
Дата на стартиране | 01 Авг, 2019 |
Дата на приключване | 31 Дек, 2021 |
Дата на договора | 28 Ноев, 2019 |
Програма
Бенефициент
Финансова информация
Обща стойност | 4,733,208.34 |
---|---|
БФП | 4,733,208.34 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 724,178.60 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение