Оптимизиране на работните процеси чрез разработване и внедряване на информационна система за управление на ресурсите (ERP) в Министерство на вътрешните работи и обучение за работа с нея. Включва изпълнението на следните етапи: Етап 1 – Разработване и внедряване на модули в 7 разпоредители с бюджет в МВР. Модулите са: - Счетоводство и парични средства; - Бюджетиране и контрол; - Управление на дълготрайни активи; - Складово стопанство; - Покупки и снабдяване; - Продажби; - Управление на автопарка. Определени са 7 разпоредители с бюджет в МВР, в които ще се внедрят пилотно горните модули: - Дирекция „Комуникационни и информационни системи; - Дирекция „Управление на собствеността и социални дейности; - Дирекция „Планиране и управление на бюджета“; - Дирекция „Международни проекти“; - Главна дирекция „Борба с организираната престъпност“; - Главна дирекция „Национална полиция“; - Столична дирекция на вътрешните работи. Етап 2 – Обучение на служители и разширяване на потребителите. Етап 3 – Разработване и внедряване на още 5 функционалности/модули: - Почивно дело; - Социални дейности; - Регистър наказателни постановления; - Управление на проекти; - Управление на обществени поръчки.
Обща информация
Статус | В изпълнение (от дата на стартиране) |
---|---|
Дата на стартиране | 23 Ян, 2018 |
Дата на приключване | 23 Ян, 2021 |
Дата на договора | 11 Дек, 2020 |
Програма
Финансова информация
Обща стойност | 1,969,183.86 |
---|---|
БФП | 1,969,183.86 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 0.00 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение