Към момента в МП и ВРБ се използват различни деловодни системи. Липсва обмен по електронен път на документи между МП, ВРБ и други администрации, липсва електронен документооборот вътре в самите структури на МП. Налага се веднъж въведени документи в деловодна система повторно да се въвеждат в специализираните АИС. С цел изпълнение на разпоредбите на ЗЕУ и ЗЕДЕП и Наредбата за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги по Дейност 1 на настоящия проект ще се направи преглед и ще се изготви доклад с описание на технологичните процеси и техническите средства за обмен на електронни документи и електронно съдържание. На тази база по Дейност 2 на проекта ще се направи редизайн на съществуващи АИС с цел предоставяне възможности за заявяване, заплащане и предоставяне по електронен път на административни услуги за гражданите и бизнеса, чрез използване на електронни форми и информация в структуриран вид. Ще се разработи централна компонента, която да служи като основно хранилище на електронните документи и ще е средството за оторизация и определяне на ниво на достъп на потребители. Централната компонента ще предоставя възможност за търсене на електронен документ по даден критерий и възможност за генериране на справки. Ще бъдат разработени ръководства за работа на потребители и администратори. Ще бъдат обучени администратори и потребители за работа с централната компонента. Дейност 3 на проекта ще осигури изпълнението на задължителните мерки за информация и публичност по проекта. Продължителността на проекта ще бъде 18 месеца, а бюджетът му 475 800,00 лв.
Обща информация
Статус | Приключен (към датата на приключване) |
---|---|
Дата на стартиране | 19 Юли, 2017 |
Дата на приключване | 30 Апр, 2019 |
Дата на договора | 19 Юли, 2017 |
Програма
Финансова информация
Обща стойност | 475,800.00 |
---|---|
БФП | 475,800.00 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 466,415.87 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение