Международна кампания за промотиране продуктите от устойчив риболов и аквакултури на нови пазари

Настоящето проектно предложение е насочено съм сектор "Провеждане на информационни кампании".Българските черноморски риби са с много добри вкусови качества, превъзхождащи вносните от същите видове.Причина за това е биохимията на Черно море, която е особена- солеността му е два пъти по-малка, отколкото на другите морета.Българските потребители все по-рядко конусмират и имат възможност да намират хубава прясна риба и аквакултури.Не са рядкост случайте, когато вносни риби се предлагат за български.Едва 20% от рибата по българските пазарите е българска.В България се консумират около 200 вида риба и морски дарове, а в Черно море се ловят едва 34 вида.Освен това качеството на рибите и аквакултурите от устойчив риболов в Българското Черно море е слабо познато и разпространено по българските морските курорти и в чужбина.Нашето проектното предложение удовлетворява потребността от провеждане на информационна кампания с две насочености: 1. Национална кампания, рекламираща продуктите на устойчивия риболов и аквакултури насочени към подобряване престижа на продуктите и повишавaща обществената осведоменост в сектор рибарство и аквакултури и 2. Транснационална промоционална кампания за Черноморски продукти, уловени или произведени чрез методи, щадящи околната среда.Чрез промоционални мероприятия в населените места по крайбрежието, където е съсредоточен уловът, отглеждането и производството на риба и рибни продукти ще се проведе информационна кампания под мотото «Син разтеж чрез устойчив риболов».Ще се акцентира върху подобряване разпознаемостта на продуктите от устойчив дребномащабен риболов, ще бъдат представени въпроси и политики от РД за водите на ЕС и РД за морска стратегия в три областни града- Варна, Бургас и Балчик и ще се разшерят познанията за «Син разтеж».Транснационалната кампанията включва реклама на продуктите от устойчивия риболов и аквакултури на щанд в най- голямото изложение на здравословни храни в Европа– Международната Зелена Седмица в Берлин, Германия.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Прекратен (към дата на прекратяване)
Дата на стартиране 01 Фев, 2019
Дата на приключване 01 Фев, 2020
Дата на договора 01 Фев, 2019
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 0.00
БФП 0.00
Собствено финансиране 0.00
Общо реално изплатени суми 0.00
Процент на участие на ЕС 0,0%

Местоположение

Bulgaria