Осигуряване финансиране за изплащане на месечни възнаграждения на служители в Агенция „Пътна инфраструктура”, които изпълняват функции свързани с подготовка, изпълнение и контрол на проекти по Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г. и за успешното приключване на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г.

За ефективното и ефикасно управление и контрол на средствата от Структурните фондове, Кохезионния фонд на ЕС и Европейски фонд за регионално развитие е необходимо наличието на високо квалифициран административен капацитет, ангажиран с изпълнението и управлението на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014 – 2020г. (ОПТТИ), както и за успешното приключване на Оперативна програма „Транспорт“ 2007-2013 г. От успешното изпълнение на структурната политика на ЕС зависи и успехът на националната политика за развитие, което е възможно чрез тясно сътрудничество между органите за управление в страната и органите на ЕС. Осъществяването на този процес до голяма степен зависи от наличието на добре подготвени и мотивирани кадри. Необходимият административен капацитет за ефективно управление на средствата от ЕС следва да се разглежда като част от едно по-голямо предизвикателство, а именно ефективно и ефикасно оползотворяване на Структурните фондове и Кохезионния фонд. Подготовката и управлението на инфраструктурни проекти в пътния сектор и достигането на максимално ниво на усвояване на Структурните фондове и Кохезионния фонд до голяма степен зависи от професионалните качества на административния капацитет, ангажиран с процесите, свързани с управление и контрол по изпълнението и управлението на проекти, финансирани със средства на ЕС и експертите изпълняващи функции по планиране, програмиране, изпълнение, управление, счетоводна отчетност и мониторинг на пътните проекти изградени в Агенция „Пътна инфраструктура”. Една от дейностите на Приоритетна ос 5 – „Техническа помощ“, насочени към укрепване и повишаване на административния капацитет на бенефициентите по ОПТТИ е обезпечаването на разходи за възнаграждения, допълнително заплащане и осигурителни вноски на служителите – в съответствие с разработените национални правила.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 11 Авг, 2016
Дата на приключване 16 Дек, 2020
Дата на договора 11 Авг, 2016
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 2,850,155.46
БФП 2,495,808.00
Собствено финансиране 354,347.46
Общо реално изплатени суми 2,495,808.00
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение