Проектът за техническа помощ включва осигуряване на финансов ресурс за създаване на модернизирана материално-техническа база, обновяване на компютърното и периферно оборудване, както и възможност за работа от разстояние, при служебни пътувания/извънредни ситуации и др. за служителите от отдел "Проекти" към Главна дирекция "Аварийно-спасителна дейност". Потребностите от ново оборудване и обзавеждане са определени след направен анализ и оценка на съществуващото такова. Предвижда се продължителността на проекта да е до 3 месеца, като началната дата за неговото изпълнение е 01.09.2020 година. С оглед на навременното изпълнение, координиране, управление и отчитане на проектите, по които ИАМА е бенефициент проектното предложение (ПП), включва следните дейности: Дейност 1: Доставка на компютърно, периферно оборудване, както и настолна /докинг/ станция; Дейност 2: Доставка на офис обзавеждане /офис столове/
Обща информация
Статус | Приключен (към датата на приключване) |
---|---|
Дата на стартиране | 01 Сеп, 2020 |
Дата на приключване | 31 Ян, 2021 |
Дата на договора | 14 Сеп, 2020 |
Финансова информация
Обща стойност | 24,282.00 |
---|---|
БФП | 24,282.00 |
Собствено финансиране | 0.00 |
Общо реално изплатени суми | 23,554.73 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение