Внедряване на иновативен модул за следене и разпределение на заетост в реално време към контролен панел за оптимизиране работата на две мобилни приложения, с цел разширяване на капацитета и увеличаване пазарния дял на Фърст Онлайн Солюшънс ООД

Проектът на Фърст Онлайн Солюшънс ООД представлява внедряване на процесова иновация на световно ниво,която цели разширяване капацитета на компанията и ще доведе до увеличаване на пазарния дял и конкурентоспособността на дружеството.Услугите,които предлага фирмата,са във всички услуги за дома,офиса и др.Компанията разработва системите,с които организира целият процес от заявяване на поръчка от краен клиент,уведомява подизпълнителя за съответната услуга,време,място,начин на разплащане с клиента и др. В тази сложна верига и комуникация клиент-Контактен център (call center)–подизпълнител–клиент,времето за трансфер на данни между страните и препредаването на информация е ключов момент в бизнеса на компанията.За тази цел фирмата разработи и внедри технологична връзка-свързващо звено между вътрешните системи,с които развива бизнеса си, наречена контролен панел.Към технологичната връзка,обслужваща съществуващите системи в компанията,фирмата създаде иновативен модул за следене и разпределение на заетост в реално време,представляваща иновацията по проекта,към действащ контролен панел,който модул ще филтрира,кешира,преформатира и канализира информация между останали вътрешни системи,които управляват потоците на информацията в компанията.Съществуващите вътрешни системи,собствена разработка на фирмата, са софтуер за управление на клиенти XRM, моб. приложение GoFantastic и моб. приложение BFantastic и контролен панел.Световният иновативен подход в предлагането на услуги от Контактни центрове е системния модул,разработен от кандидата,даващ основно предимство за Real Time Availability/Изпълнение в реално време,което ще намали времето за трансфериране между служителите в компанията,ще увеличи качеството на услугата към крайния потребител и ще оптимизира целия процес.Модулът към контролен панел ще филтрира целият поток от информацията във веригата клиент–Контактен център-подизпълнител–клиент и ще елиминира съществена част от трансферите и време в комуникацията.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 18 Ян, 2017
Дата на приключване 05 Апр, 2018
Дата на договора 18 Ян, 2017
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 593,988.64
БФП 296,994.30
Собствено финансиране 296,994.34
Общо реално изплатени суми 294,487.45
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение