„Quasar IPS” - прототип на Иновативна система за навигация в затворени пространства използваща добавена реалност, с практически приложения в иновативния маркетинг ( proximity marketing), развлекателната индустрия ( оптимизирана навигация в музеи, изложби и др. културни събития) и образованието – образователен характер и допълващо обучение

Quasar IPS оползотворява по нов начин вече налична информация, която стандартно се събира и съхранява от дадено устройство. Този нов тип анализ ще даде като резултат следното: Проследяване на движенията – ще може да следи, запаметява и анализира собствените си движения и ориентация в затворени пространства. Разучаване и запаметяване на конкретното затворено пространство – ще се ориентира в пространството на база на два основни фактора: предварително зададен план на разпределение на сградното пространство (floorplan), комбиниран с гореописаната функция Проследяване на движенията дава като резултат ориентация за това къде в предварително зададеното пространство се намира даден субект и даден обект. - Възприятие за дълбочина – тази функционалност отчита формата на заобикалящата среда (форма на стая, стълбище и др.). На тази база ще можем да създадем елементи на добавена реалност. Те ще представляват инструкции, в помощ на ориентацията на потребителя – за придвижване, визуализирани под формата на табели, по подобие на инструкциите в GPS системите, но за по-голямо удобство за потребителя, наложени върху действителността на затвореното пространство, визуализирана на екрана на смартфона. Алгоритъмът на приложението ще отчита прогнозируеми променливи параметри, което ще му позволява да анализира и архивира гореописаната информация, като с течение на използването на приложението от даден потребител, „Quasar IPS“ ще профилира все по-точно неговите модели на придвижване и точки на интерес. Това ще позволи приложението да предсказва и анализира и по-голям обем данни по отношение на потребителските навици, които да са от ползва на маркетингови цели за стратегическо позициониране от страна на продавачи в големи търговски обекти. Комбинацията от информацията ще доведе до висока точност на разпознаване на заобикалящата среда за потребителя, което съответно ще доведе до висока акуратност при локализацията и съответно инструкциите за навигация в затворено пространство

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 31 Юли, 2017
Дата на приключване 19 Ноев, 2019
Дата на договора 31 Юли, 2017
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 415,274.20
БФП 373,746.78
Собствено финансиране 41,527.42
Общо реално изплатени суми 371,335.92
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение