По настоящия проект ще бъде оборудван офис в гр.Видин с необходимата техника и специализиран софтуер, който ще бъде организиран като център за управление на ИТ услугите на компанията. С проекта ще се оптимизира производственият процес на компанията по предоставяне на ИТ услуги. Ще се автоматизира работата с клиенти и данни и ще се централизира на едно място. Досега искания за предоставяне на услуги, искания за осъществяване на поддръжка, съобщения за грешки и проблеми се получаваха по телефон, с писмо, по електронна поща, факс и т.н. Тяхната обработка, разпределение и извършване на необходимите дейности ставаше по различни канали, не достатъчно организирано и с множество излишни операции и загуба на време. С реализирането на проекта ще се въведе информационна система, която да обхваща всички части от процесите, осъществяващи връзка с клиентите. Всяка комуникация ще бъде въвеждана в системата, разглеждана от съответния ръководител, който ще разпределя задачите и ще контролира изпълнението. Специалистите ще могат на едно място да виждат всички разпределени към тях задачи и да ползват база данни от знания за начините за реализиране на дадена опция или решаване на даден проблем. По проекта ще бъдат закупени като техника и лицензи 2 сървърa за виртуализация, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитнa стенa, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри. Техниката и лицензите ще бъдат използвани, за да бъде инсталирана на тях закупената информационна система за управление на ИТ услуги.
Обща информация
Статус | Приключен (към датата на приключване) |
---|---|
Дата на стартиране | 20 Юни, 2016 |
Дата на приключване | 25 Юли, 2017 |
Дата на договора | 20 Юни, 2016 |
Програма
Бенефициент
Финансова информация
Обща стойност | 479,500.00 |
---|---|
БФП | 335,650.00 |
Собствено финансиране | 143,850.00 |
Общо реално изплатени суми | 334,366.20 |
Процент на участие на ЕС | 85,0% |
Местоположение