Подобряване на производствения капацитет на "Абати" АД чрез въвеждане на хелп-деск система за управление на процесите по обслужване на клиенти, свързани с дейностите по внедряване на приложения, гаранционна и извънгаранционна поддръжка.

Абати АД е българска компания с основна дейност разработка на софтуер. Компанията работи предимно за публичния сектор като министерства, агенции, общини и т.н. Абати разполага с офиси в гр.София. Основните процеси, през които преминава реализацията на един наш продукт (информационна система) са проектиране, разработване, тестване, внедряване, обучение и поддръжка. По време на тези процеси, но най-вече при тестването, внедряването и поддръжката на даден софтуер, фирменият екип пряко взаимодейства с клиента и потребителите. Към момента тези взаимодействия се осъществяват чрез двустранни срещи, по телефон, е-mail, безплатни приложения за регистриране на грешки или други канали за комуникация като писма, факсове и т.н. Липсва централизирана система, която да обхваща всички тези начини на взаимодействие, която да систематизира информацията, да дава възможност за справки и анализи по различни критерии и да е единна точка за обслужване на клиенти. Една такава система ще улесни работата с клиентите, ще оптимизира процесите и разходите за обслужване, и ще даде възможност за предлагане на по-голям брой услуги за внедряване и поддръжка на софтуер. Проектното предложение предвижда закупуване на централизирана хелп-деск система (софтуер), както и необходимото за нейното нормално функциониране оборудване (хардуер), които да бъдат въведени в компанията. Планира се въвеждането на активите да бъде в нов стопански обект, който да бъде създаден в гр. Видин. По проекта ще бъде извършена доставка на 1 брой цялостно софтуерно решение хелп-деск система и доставка на съответното ИТ оборудване - 1 сървър за приложения, 1 сървър за бази данни, 2 непрекъсващи токозахранващи устройства (UPS), 1 мрежови дисков масив, 2 комутатора, 1 защитна стена, 1 шкаф за оборудване, 1 климатик, 1 тел. централа и 1 лиценз за база данни и 2 лиценза за операционна система за сървъри.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 29 Мар, 2016
Дата на приключване 10 Май, 2017
Дата на договора 29 Мар, 2016
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 990,000.00
БФП 693,000.00
Собствено финансиране 297,000.00
Общо реално изплатени суми 676,550.00
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение