Развитие на управленския капацитет и растеж на ДИАНИД ЕООД чрез разработване и внедряване на ISO 14001, разработка и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите/ресурсите - Единна система за управление на ресурсите (ERP) и Единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM);

Дианид ЕООД е създадена през 1994 г. с основна дейност внос, а впоследствие и производство на енергоспестяващи осветителни тела. За последните няколко години дейността на компанията е в производство на широка гама от светодиодно осветление над 9000 артикула.Фокусът е върху спечелване на обществени поръчки за изграждането, на улично осветление, осветление на паркове, обществени и офис сгради. Към момента Дианид ЕООД има широка номенклатура продукти за енергоспестяващо светодиодно осветление.През годините Дианид ЕООД е инвестирало собствени средства в ново производствено оборудване, за да отговори на бързо променящите се технологии, като се стреми да бъде конкурентноспособно при проектиране на изделия в кратки срокове,както и при производството на разнообразни изделия. За да се развива и приспособява към динамично променящата се бизнес среда като резултат от проявилата се в глобален мащаб технологична ИКТ глобализация и за да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти и партньори Дианид ЕООД осъзнава необходимостта от повишаване на ефективността на управлението и оптимизиране на дейността си. Ръководството на Дианид ЕООД се стреми едновременно към повишаване ефективността на анализа,планирането,изпълнението и контрола на всички звена и към подобряване имиджа на организацията чрез конкретно поета отговорност за опазване на околната среда.Единствено така фирмата ще запази пазарния си дял и ще успее да привлече нови клиенти, както на местният пазара,така и на международния. Настоящият проект третира посочените предизвикателства и си поставя като конкретни цели - въвеждане и сертифициране на система за управление съгласно ISO 14001:2015, въвеждане на ИКТ информационни системи-системата за управление на ресурсите (ERP) и взаимоотношенията с клиенти (CRM) и инвестиция в ново оборудване за въвеждането на софтуерните системи За реализирането на поставените цели е необходимо изпълнението на дейностите заложени в проектното предложение.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 20 Авг, 2018
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 541,990.00
БФП 379,393.00
Собствено финансиране 162,597.00
Общо реално изплатени суми 369,119.33
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение