Развитие на управленския капацитет и осигуряване на условия за устойчив конкурентен растеж и интернационализация на "ГОПЛЕР" ЕООД

Настоящият проект е подготвен от софтуерна компания "Гоплер" ЕООД, основана през 2008 година от Христиан Костов, ИТ специалист. Компанията работи на принципа на аутсорсинг на софтуерни разработки и аутсорсинг на ИТ процеси. Основните пазари са САЩ и Великобритания. Първоначалната силна тенденция на растеж в приходите, печалбата и персонала, отбелязана до 2013г., е нарушена през 2014г. Кризата е преодоляна през периода 2015 - 2016 година благодарение на активността и правилния подход на собственика и препоръки на стари клиенти. Кризисната ситуация обаче изправя собственика пред необходимостта да предприеме реорганизация на компанията, като създаде условия за устойчив растеж и справяне с рискове. Пред възможността за устойчиво и конкурентно развитие на “Гоплер” ЕООД има няколко сериозни предизвикателства: - Промяна в начина на управление на бизнеса; - Създаване на среден мениджърски кадър; - Подобряване на основните процеси, създаващи стойност - разработка и отдалечена поддръжка; - Изграждане на запомнящ се фирмен бранд; - Професионален маркетинг за промотиране на постиженията и предимствата на компанията; - Създаване на професионален търговски екип; - Развитие на нови канали за продажба; - Въвеждане на процес за управление на хора (people management) с цел бързо намиране на подходящи кадри, бързото им адаптиране към високите изисквания и динамика на бизнеса, мотивирането им за отговорна екипна работа и високи индивидуални постижения. Тези предизвикателства могат да бъдат преодолени чрез възможностите на процедура BG16RFOP002-2.002: - Реинженеринг на съществуващите бизнес процеси; - Въвеждане на стандарти за високопрофесионална и качествена работа, важни за софтуерната индустрия; - Въвеждане на интегриран софтуер за цялостна организация и проследяване на бизнес процесите, и за съвременно управление на фирмата. Това са и основните дейности, заложени в плана на проекта. Проектът ще бъде реализиран за 18 месеца, в град София.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 12 Мар, 2019
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 231,853.00
БФП 162,297.10
Собствено финансиране 69,555.90
Общо реално изплатени суми 126,905.51
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение