Развитие на управленския капацитет на Учебно Възстановителен Комплекс Прогрес ООД чрез разработване и въвеждане на интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти- (ERP и CRM)

УВКП ООД е основан през 2004 г. като към настоящия момент дейността на компанията включва: Разработване на информационни с-ми, бази данни и цялостни ИКТ решения; Проектиране, разработване, инсталиране и обслужване на компютърна инфраструктура; Инженеринг, системна интеграция, обучение и услуги в областта на ИКТ. Дружеството притежава богат опит и в разработването на нови управленските подходи при системната интеграция. Нарасналата конкуренция на пазара в сегмента на предлаганите от дружеството стоки и услуги изисква непрекъснато повишаване на конкурентоспособността на компанията. За да продължи развитието си и да утвърди позициите си на системен интегратор на националния и международния пазар, компанията трябва да инвестира в подобряване качеството на работа с клиентите си. Именно липсата на единно решение, с което да се поддържа високото качество на услугите и ефективното управление на връзките с клиенти, е един от основните проблеми, ограничения и предизвикателства пред развитието на компанията. За успешното им преодоляване представеният проект включва следната дейност по настоящата процедура: 1. Разработване и въвеждане на интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти- (ERP и CRM). Очакваните резултати след реализацията на настоящия проект се изразяват в: - Внедрено интегрирано решение за управление на процесите и на взаимотношения с клиенти - (ERP и CRM); - Увеличен пазарен дял, печалба и приходи от дейността на компанията; - Привлечени нови клиенти; - Увеличена производителност на труда; - Повишено качество на услугите и минимизиране на възможностите от грешки; - Приходи от износ; - Подобрено управление на цялостния работен процес, както и процесите по обслужване на клиенти, чрез напълно интегрирано решение на система за управление на връзки с клиенти; - По-висок стандарт на качество, професионализъм, ефективност и последователност при предоставянето на услуги, извършването на продажби и обслужване на клиенти.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 31 Юли, 2018
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 557,889.00
БФП 390,522.30
Собствено финансиране 167,366.70
Общо реално изплатени суми 390,516.00
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение