Развитие на управленския капацитет и растеж на АНТЕСТО ООД чрез внедряване на стандарт за управление на околната среда ISO 14001 и разработка и внедряване на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите/ресурсите - Единна система за управление на ресурсите (ERP);

АНТЕСТО ООД е регистрирана през 2007г със седалище град София с основна дейност производство и търговия със стоки за бита, санитарно хигиенични и др. Продуктите й са познати на пазара под собствена търговска марка АНТЕСТО. Произвежда повече от петдесет продукта от висококачествени материали - внос от Германия, Италия, Австрия, Франция, Израел, Румъния и други.За да се развива и приспособява към динамично променящата се бизнес среда като резултат от проявилата се в глобален мащаб технологична ИКТ глобализация и за да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти и партньори АНТЕСТО осъзнава необходимостта от повишаване на ефективността на управлението и оптимизиране на дейността си. Ръководството на компанията се стреми едновременно към повишаване ефективността, планирането, изпълнението и контрола на всички звена и подобряване имиджа на организацията чрез конкретно поета отговорност за опазване на околната среда Към момента АНТЕСТО не разполага с единна система за управление на ресурсите, което създава затруднение в събирането, обработката и анализирането на информацията и води до влошена вътрешно фирмена организация. С изпълнението на настоящия проект компанията ще въведе нов организационен модел, който ще оптимизира работата на служителите, ще подобри вътрешната комуникация, ще повиши качеството и ефективността на предлаганите услуги; Основните дейности, предвиждани по проект са: 1.Придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите – Единна система за управление на ресурсите (ERP) и имплементирането и със съществуващото оборудване на компанията; 2.Въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001; 3.Визуализация на проекта; Реализацията на проекта ще доведе до подобряване конкурентоспособността на компанията, чрез подобряване на модела на управление и организация на основните процеси, увеличение на приходите и подобряване пазарните позиции на дружеството.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 11 Юли, 2018
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 530,000.00
БФП 371,000.00
Собствено финансиране 159,000.00
Общо реално изплатени суми 366,999.50
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение