Развитие на управленския капацитет и растеж в AССИСТ ЕООД чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги

Проектът предвижда развитие на управленския капацитет и растеж на производителност, екпортен капацитет и увеличаване на нетните приходи от продажби в АССИСТ ЕООД с над 30% чрез подкрепа за специализирани услуги и насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги , а именно са включени следните дейности: I. Предоставяне на консултантски услуги за реинженеринг на 5 бизнес процеса: (1) процес на планиране и вземане на решения; (2) процес на организация на ресурсите и снабдяването; (3) процес на организация на производството и предоставяне на услуги (4) процес на реализация на сервизни услуги (5) увеличаване на износа. II.Внедряване на системи за управление на околата среда по международен стандарт ISO 14001:2004 и системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ) ISO/IEC 27001:2013 и сертифицирането ни фирмата по тези стандарти. Фирмата е сертифицирана по ISO 9001:2008 и ще се ресертифицира по ISO 9001:2015. III.Въвеждане на ИКТ базиран софтуер - интегрирана ERP система за управление на бизнес процесите в предприятието - модули:• Финансово управление;Счетоводство спрямо българското законодателство;Управление на дълготрайни активи; Бюджетиране; Продажбен и пред-продажбен процес; Управление на продажбите;Управление на маркетингови кампании, листове, бази данни, задачи;Планиране и управление на производството;Управление на брак и отпадъци;Планиране на доставки и прием на материали, суровини и стоки; Складово управление;Сервиз; Power BI IV. Визуализация Проектът цели внедряване за първи път на система за сервиз на съоръжения с обхват над 3000 артикула и 6 сервизни центъра у нас и Западни Балкани, на учебна програма за създаването на ефективен и функционален колектив, изграждане и внедряване на качествено нов сервизен модел, базиран на европейската нормативна база за регулярна поддръжка на автоматизирани врати и системи за контрол на достъпа. Срокът на изпълнение на проекта е 18 месеца.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 06 Фев, 2019
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 556,958.81
БФП 389,871.16
Собствено финансиране 167,087.65
Общо реално изплатени суми 362,917.61
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение