Развитие на управленския капацитет и повишаване конкурентоспособността на „Уай Би Ен София” ЕООД чрез внедряване на CRM система и системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти БДС EN ISO 9001:2015 и БДС EN ISO 14001:2015

„Уай Би Ен София” ЕООД е сред лидерите на пазара в областта на рекламните и аудио-визуалните проекти. От създаването си дружеството изгради репутация на безупречен партньор, предлагащ световно качество и широки мащаби при реализирането на своите проекти. В професионалните среди сме разпознаваеми с висока креативност, отлично качество на работа и кратки срокове за изпълнение. Основните дейности, които ще бъдат реализирани с настоящото проектно предложение, са: - закупуване и внедряване на софтуер за управление на връзки с клиенти (CRM система); - инвестиции в закупуване на дълготрайни материални активи - хардуер необходим за функциониране на системата за управление - въвеждане и сертифициране на стандарт за управление на качеството (БДС EN ISO 9001:2015) и система за управление на околната среда (БДС EN ISO 14001:2015) С реализацията на проекта целим подобряване и развитие на управленския капацитет на предприятието, като утвърдим пазарните си позиции. Успешната му реализация ще ни помогне да удовлетворим следните потребности: - Управление на клиентите и всички, свързани с тях активности; - Подобряване комуникацията между отделите; - Управление на взаимоотношенията със сътрудниците и партньорите; - Управление и систематизиране на документооборота в дружеството; - Поддържане на постоянно високо гарантирано качество на продукцията чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на качеството (БДС EN ISO 9001:2015); - Осигуряване на съответствие на дейността на дружеството с изискванията на системата за управление на околната среда (БДС EN ISO 14001:2015). Осъществяването на цялата инвестиция със собствени средства е непосилно за нас поради липсата на свободен финансов ресурс. В същото време продължителното отлагане на проекта би довело до изоставане от сериозните конкуренти на пазара, които имат по-добра организация на връзките си с клиенти и не губят време в неколкократно въвеждане на данни и грешки от технически характер.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 29 Ноев, 2018
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 516,000.00
БФП 361,200.00
Собствено финансиране 154,800.00
Общо реално изплатени суми 355,477.50
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение