Развитие на по-ефективни бизнес процеси в "Просис" ЕООД

Проектът на "Просис" ЕООД включва дейности, насочени към преодоляване на основните трудности, които предприятието среща при осъществяване на своята дейност. Тези трудности са свързани най-вече с неефективността на ключови бизнес процеси, с прекомерния разход на време и ресурси, с липсата на утвърдени управленски практики за планиране и вземане на решения, с нуждата от подобряване организацията на работа и от цялостно повишаване на управленския капацитет в предприятието. В отговор на тези предизвикателства "Просис" ЕООД планира чрез реализирането на проекта да осигури подходящите инструменти за повишаване ефективността на производствения процес, за постигане на добро ниво на управление на качеството и за осигуряване на механизми за управление на аспектите на влияние на организацията върху околната среда. Целта е по този начин се осигури устойчив растеж, добър корпоративен имидж и по-висока конкурентоспособност на организацията. Конкретните дейности, чрез които ще бъде постигнато това, са свързани с: - въвеждане и сертифициране на системa за управление на качеството и система за управление на околната среда, за да може "Просис" ЕООД да отговори на най-високите корпоративни стандарти и да подобри пазарната си реализация на националния и външните пазари; - закупуване и внедряване в дейността на предприятието на ИКТ- базиран софтуер за управление на производството (МОМ система), чрез който ще се организира по изцяло нов начин производственият процес, както и закупуване на ново оборудване, допринасящо за внедряването на този софтуер. Целите, които "Просис" ЕООД си поставя с изпълнението на проекта, са в пълен унисон с приоритетите за развитие на дружеството, насочени към осигуряване на по-ефективно, по-качествено и ориентирано към нуждите на клиентите производство и реализация на произвежданите дограми и фасади, така че да се постигне желаният ръст в пазарното присъствие на външните пазари, в приходите и производителността на предприятието.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 06 Мар, 2017
Дата на приключване 30 Ян, 2019
Дата на договора 06 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 204,600.00
БФП 143,220.00
Собствено финансиране 61,380.00
Общо реално изплатени суми 80,371.90
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение