Развитие на управленския капацитет на ЕЛЕКС ГРУП - ХОЛДИНГ ЕООД за ефективна организация на основните фирмени процеси.

Елекс Груп-Холдинг EООД произвежда изделия с голяма вариантност, като самозалепващи етикети и термо-трансферни ленти, като се стреми да навлезе и на пазара на изделия от фолийни материали. В компанията е внедрена и сертифицирана Система за управление в съответствие със стандарт ISO 9001:2008, функционира и ERP система. Развивайки успешно дейността си, в ежедневната си работа дружеството акумулира все по-голям обем данни за клиенти, оферти, договори, графици, складов и производствен документооборот. Все по-осезаемо се чувства липсата на единна база данни за потенциалните и съществуващи клиенти и доставчици, за складовите и производствените процеси и свързания с тях информационен поток, както и единен подход за тяхното управление. Тези "тесни" места налагат оптимизиране на вътрешнофирмената организация и процесите в съответствие с новите възможности на информационните технологии и най-актуалните международни стандарти. В отговор на осъзнатите нужди, поставените цели и променящите сe пазарни условия, Елекс Груп-Холдинг EООД предвижда инвестиция в актуализиране и ре-сертификация на налична СУК според изискванията на стандарта ISO 9001:2015; въвеждане и сертифициране на СУОС съгласно стандарт ISO 14001:2015 и внедряване на МОМ система, заедно с необходимото за функционирането й хардуерно оборудване. Реализирането на проектната идея ще разшири и укрепи управленския капацитет на Елекс Груп-Холдинг, ще създаде предпоставки за растеж и ще повиши експортните предимства на компанията.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 13 Мар, 2017
Дата на приключване 20 Юли, 2018
Дата на договора 13 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 246,480.00
БФП 172,536.00
Собствено финансиране 73,944.00
Общо реално изплатени суми 168,498.40
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение