Развитие на управленския капацитет и растеж в „Колорит прес“ ООД

„Колорит прес“ ООД е дружество с четиринадесет годишен опит в областта на полиграфията със специализация в пълноцветния печат, топъл и релефен печат, UV лакиране, каширане върху микровелпапе и картон, студен ламинат, щанцоване и лепене. Компанията развива дейността си в съответствие с най-добрите практики на печатното изкуство. В следствие на постигнатите резултати от изпълнените инвестиционни проекти, в комбинация с добрия мениджмънт, компанията постигна устойчив ръст на финансовите показатели през предходните години. С оглед положителния темп на развитие на предприятието, основно предизвикателство пред него е необходимостта от подобряване на вътрешната среда. С разрастването на дейността на фирмата все по-належаща става необходимостта от по-добра организация и проследимост на процесите в предприятието – от момента на изпращане на запитване от страна на клиента, през изпълнението, до отчета и последващата връзка с клиента. Това би позволило и проследимост на материалите (идентифициране на проблемни за производство материали), както и проследимост на труда на хората с цел по-справедливо възнаграждение. За да отговори на тези нужди, „Колорит прес“ ООД планира внедряване на единна система за управление на процесите в предприятието - ERP с CRM модули. Успешното реализиране на дейностите ще доведе до оптимизиране на работните процеси в компанията, което ще позволи концентриране на ресурсите в посока разширяване на дейността и привличане на нови клиенти, в това число и зад граница . Тази инвестиция ще доведе до следните резултати: информацията за всички отдели ще бъде съхранявана в една обща база данни; ще се засили контролът върху приемането и следенето на поръчки; подобрената организация ще има пряк положителен ефект върху производствения процес, който ще стане по-ефективен и проследим; събраната информация ще позволи направата на анализи върху работата на отделите с цел откриване на проблемните структури и ранно идентифициране на неефективните звена.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус Приключен (към датата на приключване)
Дата на стартиране 13 Мар, 2017
Дата на приключване 16 Ян, 2019
Дата на договора 13 Мар, 2017
Вижте в ИСУН

Бенефициент

Финансова информация

Обща стойност 547,800.00
БФП 383,460.00
Собствено финансиране 164,340.00
Общо реално изплатени суми 383,460.00
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение