"Повишаване качеството на услугите на МСП в туризма чрез използване на информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и уеб-базиран маркетинг"

Целта на настоящия проект „Повишаване качеството на услугите на МСП в туризма чрез използване на информационни и комуникационни технологии (ИКТ) и уеб-базиран маркетинг“ е развитие и актуализиране на съдържанието на порталния туристически сайт www.bulgariatravel.org , чрез използването на съвременни ИКТ технологии и повишаване на възможностите за маркетиране на МСП чрез ОУТР и допълване на използвания традиционен инструментариум, чрез иновативния подход на он-лайн комуникациите. Целевите групи по проекта са МСП в областта на туризма, асоциации и обединения на бизнеса, които са свързани с осъществяването на дейности и предоставянето на услуги за подкрепа на бизнеса и подобряване на бизнес-средата в сферата на туризма. Общата цел на проектното предложение е повишаване конкурентоспособността на МСП за устойчиво развитие на туризма посредством институционална подкрепа на ОУТР и на МСП в туристическите райони. Чрез виртуалната платформа се предвижда да се създаде устойчивост на резултатите от първия проект по настоящата процедура, като основните дейности най-общо са насочени към: - Провеждане на ефективна реклама на туристическите райони в страната и чужбина, съобразно тяхната специфика и имидж, характерни ресурси и възможности за практикуване на различни видове туризъм; - Маркетиране на туристическите райони; - Набиране и предоставяне на информация на членовете им за подпомагане на тяхната дейност в сферата на туризма; - Съдействие за подобряване качеството на предлаганите туристически продукти и популяризиране на дейността им; Съдействие за привличане на инвеститори в туристическите райони . Очакваните резултати са: Създадена и разработена виртуална платформа за ОУТР, чрез актуализиране на съдържанието на порталния туристически сайт и на мултимедийния каталог ; Проведени промоционални кампании за 9-те туристически района; Разработени и разпространени рекламни материали в подкрепа на ОУТР; Осъществена интернет реклама и уеб маркетинг на ОУТР.

Коментари
Оставете коментар

Обща информация

Статус В изпълнение (от дата на стартиране)
Дата на стартиране 25 Юни, 2019
Дата на приключване 25 Юни, 2022
Дата на договора 25 Юни, 2019
Вижте в ИСУН

Финансова информация

Обща стойност 4,601,318.42
БФП 4,601,318.42
Собствено финансиране 0.00
Общо реално изплатени суми 920,263.68
Процент на участие на ЕС 85,0%

Местоположение

Bulgaria